Pagina 1 van 1

Subwoofer Visaton MB115B

Geplaatst: za 15 okt 2011, 21:51
door MTX123
Deze set subwoofers heb ik een aantal jaren geleden gebouwd,
volgens de Visaton bouwtekening van hun website.

Re: Subwoofer Visaton MB115B

Geplaatst: zo 16 okt 2011, 0:46
door bartsegers
ah, een mooie folded horn.

met zn tweetjes gestacked is dat echt lekkere punchy bas.
Mooi gemaakt btw!

Re: Subwoofer Visaton MB115B

Geplaatst: zo 16 okt 2011, 11:23
door Walt
Wij hadden deze hoorns vroeger ook gebouwd, toen met Fane studio 15L units. Zoals Bart zegt lekker punchy laag uit een vrij compacte hoorn. Toch gaf ik toen persoonlijk de voorkeur aan de 15" Karlson met een Beyma SM-115 unit.

Groetjes Walter

Re: Subwoofer Visaton MB115B

Geplaatst: ma 17 okt 2011, 14:57
door bartsegers
lijkt idd erg veel op de folded horn van speakerstore.nl

http://www.speakerstore.nl/constructions/show/10

Afbeelding

heb ze destijds gebouwd met de PAX15 speaker van Conrad. (budget)
maar, ondanks de 50€ driver, een heel nette baskast.