Deze set subwoofers heb ik een aantal jaren geleden gebouwd,
volgens de Visaton bouwtekening van hun website.
Subwoofer Visaton MB115B
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Subwoofer Visaton MB115B
ah, een mooie folded horn.
met zn tweetjes gestacked is dat echt lekkere punchy bas.
Mooi gemaakt btw!
met zn tweetjes gestacked is dat echt lekkere punchy bas.
Mooi gemaakt btw!
Re: Subwoofer Visaton MB115B
Wij hadden deze hoorns vroeger ook gebouwd, toen met Fane studio 15L units. Zoals Bart zegt lekker punchy laag uit een vrij compacte hoorn. Toch gaf ik toen persoonlijk de voorkeur aan de 15" Karlson met een Beyma SM-115 unit.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Subwoofer Visaton MB115B
lijkt idd erg veel op de folded horn van speakerstore.nl
http://www.speakerstore.nl/constructions/show/10

heb ze destijds gebouwd met de PAX15 speaker van Conrad. (budget)
maar, ondanks de 50€ driver, een heel nette baskast.
http://www.speakerstore.nl/constructions/show/10

heb ze destijds gebouwd met de PAX15 speaker van Conrad. (budget)
maar, ondanks de 50€ driver, een heel nette baskast.
