Pagina 1 van 1
Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: ma 03 okt 2011, 16:52
door bartsegers
Een klein beetje spijt van de verkoop van mijn meetset heb ik wel...
Daarom wil ik low-budget opnieuw gaan beginnen.
Als ik een panasonic kapseltje koop, wat heb ik dan nog meer nodig om te kunnen meten?
- ARTA BOX maak ik weer opnieuw
- usb geluidskaart heb ik
- versterker heb ik
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: ma 03 okt 2011, 20:15
door markbakk
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: di 04 okt 2011, 11:09
door bartsegers
nee...
Laten we daar eens mee beginnen!
panasonic kapseltje, arta box, voorversterker, en geluidskaart. oke!
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: za 15 okt 2011, 12:23
door bartsegers
kapseltje gekocht. (wat zijn ze klein!)
arta box binnekort maken, en mini mixertje komt ook wel goed.
zal hier het verslagje van de DIY mic zetten. (lang en dun is het toverwoord voor een meetmic toch!)
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: di 29 nov 2011, 10:14
door Lieuwe
Hoe staat het hier momenteel mee? Al wat verder gekomen?
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: di 29 nov 2011, 16:11
door bartsegers
ik heb een buisje liggen, een capseltje, wat draadjes en een rca plugje.
(maar ook een behringer kant en klaartje, dus ik grijp altijd naar dat ding....)
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Geplaatst: di 29 nov 2011, 16:53
door Lieuwe
Hup, draadjes aan kapseltje solderen, aan het buisje plakken, snel even een gaatjesprint in elkaar flansen met een schakelingetje en meten met die hap
