Een klein beetje spijt van de verkoop van mijn meetset heb ik wel...
Daarom wil ik low-budget opnieuw gaan beginnen.
Als ik een panasonic kapseltje koop, wat heb ik dan nog meer nodig om te kunnen meten?
- ARTA BOX maak ik weer opnieuw
- usb geluidskaart heb ik
- versterker heb ik
Zelf MIC bouwen/maken
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Zelf MIC bouwen/maken
nee...
Laten we daar eens mee beginnen!
panasonic kapseltje, arta box, voorversterker, en geluidskaart. oke!
Laten we daar eens mee beginnen!
panasonic kapseltje, arta box, voorversterker, en geluidskaart. oke!
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Zelf MIC bouwen/maken
kapseltje gekocht. (wat zijn ze klein!)
arta box binnekort maken, en mini mixertje komt ook wel goed.
zal hier het verslagje van de DIY mic zetten. (lang en dun is het toverwoord voor een meetmic toch!)
arta box binnekort maken, en mini mixertje komt ook wel goed.
zal hier het verslagje van de DIY mic zetten. (lang en dun is het toverwoord voor een meetmic toch!)
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: Zelf MIC bouwen/maken
ik heb een buisje liggen, een capseltje, wat draadjes en een rca plugje.
(maar ook een behringer kant en klaartje, dus ik grijp altijd naar dat ding....)
(maar ook een behringer kant en klaartje, dus ik grijp altijd naar dat ding....)
Re: Zelf MIC bouwen/maken
Hup, draadjes aan kapseltje solderen, aan het buisje plakken, snel even een gaatjesprint in elkaar flansen met een schakelingetje en meten met die hap 
