Kwam, op zoek naar ringkerntrafo's, bij toeval op de site van Airlink. Heeft iemand hier ervaringen met deze (levering en kwaliteit)?
Bvd!
Airlink ringkerntrafo's, iemand ervaringen?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Airlink ringkerntrafo's, iemand ervaringen?
@jeroen_d:
Heb je de Airlink p.c. wel eens vergeleken met een Audes of Plexir?
Heb je de Airlink p.c. wel eens vergeleken met een Audes of Plexir?
Re: Airlink ringkerntrafo's, iemand ervaringen?
?
Airlink bestaat nog steeds, maar is na de Brexit minder interessant geworden.
Airlink bestaat nog steeds, maar is na de Brexit minder interessant geworden.
Re: Airlink ringkerntrafo's, iemand ervaringen?
Klopt maar nog steeds een stuk interessanter qua prijs dan bijv Audes à €2850 @ 900V.
Ik weet niet of een Audes intern beter is en /of beter klinkt.
Ik weet niet of een Audes intern beter is en /of beter klinkt.
Re: Airlink ringkerntrafo's, iemand ervaringen?
Ja ik vind de Airlink dynamischer klinken. Plixir maakt het geluid verder wel heel mooi.
De Airlink die ik heb gebruik secundair 3 windingen met elk eigen stekker. De Plixir is een enkele winding waar stekkers parallel gezet zijn
Re: Airlink ringkerntrafo's, iemand ervaringen?
BPS3000EU. Is qua power vergelijkbaar met een Plixir van 1500W.
