PassLabs balanced Pre
Moderator: Beheerdersteam
PassLabs balanced Pre
PassLabs Balanced Pre.
Volumeregeling is van Jos van Eijndhoven, Printplaten van Kristijan Kljucaric, Amplimo 120VA 30+30V trafo. Koppelcondensatoren Roederstein MKT (vind ik persoonlijk beter dan de Wima MKP). Alle interne bedrading in de signaalweg 0,8mm massief zilver van AE-Europe. (op de foto zie je nog een restje vdHul) Frontje is massief Santos Palissander in de Danish Oil.
Volumeregeling is van Jos van Eijndhoven, Printplaten van Kristijan Kljucaric, Amplimo 120VA 30+30V trafo. Koppelcondensatoren Roederstein MKT (vind ik persoonlijk beter dan de Wima MKP). Alle interne bedrading in de signaalweg 0,8mm massief zilver van AE-Europe. (op de foto zie je nog een restje vdHul) Frontje is massief Santos Palissander in de Danish Oil.
- scanspeakman
Re: PassLabs balanced Pre
Volgens mij gaat er uit die XLR's niet veel signaal komen...
't ziet er keurig uit allemaal.
't ziet er keurig uit allemaal.
Zal morgen even wat foto's van de binnenkant schieten. Knoppen en voetjes van John Eekels zijn ondertussen ook binnen 
Klopt, dat was is nog tijdelijk tot de nieuwe lading zilverdraad binnen is. Werkt overigens heerlijk: buigt lekker, soldeerd mooi, niet duur en zou audiofiel verantwoord zijn...ray5150 schreef:Volgens mij gaat er uit die XLR's niet veel signaal komen...![]()
Ben benieuwd naar de binnenkant.. Geen last van enige ruis / brom met de niet afgeschermde signaalbekabeling?
Zo de camera hangt aan de stroom.
Brom valt enorm mee, initieel had ik een 3mV 50Hz rimpel op de uitgang. Het aanleggen van een extra koperen aardvlak, steraardepunt, en het slim scheiden van voeding en signaal heeft dat terug gebracht tot 1/10 tot 3/10 mV op 50Hz (analoog gemeten). Ik kan het verschil in brom tussen pre aan en pre uit niet horen (Eindversterker wel aan
)
Brom valt enorm mee, initieel had ik een 3mV 50Hz rimpel op de uitgang. Het aanleggen van een extra koperen aardvlak, steraardepunt, en het slim scheiden van voeding en signaal heeft dat terug gebracht tot 1/10 tot 3/10 mV op 50Hz (analoog gemeten). Ik kan het verschil in brom tussen pre aan en pre uit niet horen (Eindversterker wel aan
Wel weer teruggeven als je klaar bent hè. Ik vind het wel geheimzinnig en spannend, een preamp zonder mechanische 'zachter'-knop; wat gebeurt er als de batterij in de ab leeg is? Wat is trouwens dat kleine knopje links naast het display?Porcino schreef:Volumeregeling is van Jos van Eijndhoven, Printplaten van Kristijan Kljucaric,
Daar komt die mechanische zachter knop opJohn P schreef:Wel weer teruggeven als je klaar bent hè. Ik vind het wel geheimzinnig en spannend, een preamp zonder mechanische 'zachter'-knop; wat gebeurt er als de batterij in de ab leeg is? Wat is trouwens dat kleine knopje links naast het display?Porcino schreef:Volumeregeling is van Jos van Eijndhoven, Printplaten van Kristijan Kljucaric,
uit de oude doos: interieurfototje voor het zilver en de extra afscherming.
Gelukkig dat de zwarte op waren, deze combi is echt veel mooierPorcino schreef:De zwarte waren helaas op
Vind je Sark? Dacht eerst om de kast anthraciet zijdeglans te spuiten, zelfde kleur als de knoppen. Na ja, het is wel vrolijker en misstaat ook zeker niet. Misschien een geluk bij een ongeluk dan 
De beloofde foto's van de binnenkant. Versterker speelt nu al een tijdje en muisstil en heerlijk veel detail. Samen met de aangepaste Ayon een droomset...