Dali banaanstekkers.

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Dali banaanstekkers.

Bericht door Edo »

Op zich geen baanbrekend nieuws of hoogstaande techniek deze keer, maar misschien wel leuk voor als je weer eens wat anders wil.
Ik was al een tijdje opzoek naar "weer eens wat anders en betaalbaars" en kwam op een duitse site leuke banaanstekkers tegen. Merk Dali en mooie houten afwerking. Na aanschroeven muurvast en al met al niet te duur. (7.95 p/s)

Afbeelding

Op www.dienadel.de kun je ze vinden (en nog andere leuke dingen).

Ik was ze nog niet ergensanders tegengekomen en in m'n zoektocht naar weer eens wat anders wel leuke pluggen.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijx
Berichten: 741
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29

Bericht door Wijx »

ziet er kunstig uit
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Niet duur, simpel, stevig, beetje appart en klinkt als een speer... :)
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Aha, je hebt ze dus binnen. En, zijn ze zo goed afgewerkt als je vorige exemplaren? Klemmen ze ook even goed?
Ik heb dus de Hi-Con cinch stekkers besteld en denk toch ook Hi-Con banaantjes aan te schaffen. Ze waren echt wel mooi en degelijk toen ik ze bij jou zag. Maar dit ziet er ook alles behalve lelijk uit.

Welke speakerkabel gebruik je ook alweer? Was dat de Sommer SPM440?
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Jep, de Sommercable Elephant SPM440. 4x4mm

Afbeelding

Deze zijn bijna gelijk aan de Hicon pluggen die jij gezien hebt de keer dat je hier was, alleen de buitenkant is iets anders. Voor de rest vrijwel gelijk en klemmen ook erg goed.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ik ben aan het overwegen om de luisterruimte te herbekabelen omdat de kabel die ik nu heb erg corrodeert. Niet echt gunstig voor de contactweerstand een capaciteit.
Sommer cable lijkt me een erg goede kabel voor weinig geld, maar ik vrees dat de SPM440 niet echter de plint in past. 't Is te zeggen, ze zullen in de hoeken de bocht niet kunnen pakken. Een paar Nyfaz 2x4mm² zal op dat gebied handiger zijn denk ik.
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Dat heeft wel wat zo'n houten look!
Plaats reactie