Het kan haast niet anders of er zijn op dit forum subwoofer bezitters die ook een Behringer EP2000 of EPQ1200 bezitten.
Ik heb een weekje nu een Behringer A500 uitgeprobeerd, en was er eigenlijk erg tevreden over. Het 'plop'pen had ik geen last van, en de distortion (bij gaan levels 50..70%) kwam bij mij niet voor. (Ik vermoed dat er meerdere versies van de Behringer zijn of zijn geweest. Het exemplaar wat ik heb is gebruikt maar heel recent.)
Echter... het vermogen is wat aan de krappe kant. Ik draai er een Infinity Kappa Perfect 12.1 op (RMS350 fabrieksopgave) en nu zijn de fabrieksspecs a little 'overdone' en draai ik eigenlijk nooit hard, toch is er net niet genoeg vermogen.
Dus... op zoek naar iets anders kom ik eigenlijk bij de EP2000 danwel EPQ1200, maar beide apparaten schijnen onbehoorlijk lawaaige fans te hebben. Nu *zou* ik kunnen wachten op de iNuke's Class D, maar ja, wachten is niet leuk
Iemand die al eens een fan mod heeft uitgevoerd, en weet of de fans al dan niet temperatuur geregeld zijn?