Ik zit hier nu ook al een tijdje op het forum, heb hiervoor zo'n jaartje of 5 op het Showyoursound.nl forum gezeten wat voor 99% over caraudio ging. Van caraudio weet ik nu nog steeds best veel (heb alleen nooit het geduld gehad om winisd te snappen), maar die info is nog niet eens basiskennis te noemen met wat hier wordt gedeeld
Van elektronica weet ik persoonlijk ook niet veel, ben momenteel wel bezig met een buizenversterker om het een beetje te leren, maar persoonlijk ben ik meer van het behuizingen maken (materiaal ligt hier al voor een 13cm 2weg systeem

).
Versterker komt 1 dezer dagen ook weer aan bod
Maar heb het al wel een aantal malen gezegd hier, en of het nu elektronica/speakerkast ontwerp of zolder verbouwen naar luisterruimte, hulp is hier in overvloed en dat maakt het forum prettig

(Showyoursound.nl toendertijd ook wel, kom er nu alleen nooit meer).
Ik vrees dat ik hier nog wel een tijdje zal moeten blijven rondhangen om alles te begrijpen
