Pagina 1 van 1

Nieuw lid, is zeer slecht voor mijn schaarse vrije tijd

Geplaatst: di 22 nov 2005, 14:32
door FrankG
Middag allemaal,

Heb juist dit forum gevonden, daar gaat mijn vrije tijd die ik nog had :D

Sommige kennen me wel van het HTforum.
Ik dus bezig met de voorbereidingen om een Jmlab Grand utopia clone te maken.
Niet 2 stuks maar 5 stuks :shock:

en dat allemaal voor in de nieuwe HT ruimte die er komt.

Gefeliciteert met dit mooie forum!

Frank

Geplaatst: di 22 nov 2005, 14:43
door Bart_M
Welkom Frank. Nu verwachten we zeker wat foto's hier. Krijg je wijze raad voor terug. :wink:

Geplaatst: di 22 nov 2005, 14:53
door FrankG
Zal ik een topic hier openen?
Die wijze raad verwacht ik wel, en hoop ik op :)

Geplaatst: di 22 nov 2005, 15:00
door Bart_M
Open maar een topic, altijd leuk om te volgen. 8)