Heb juist dit forum gevonden, daar gaat mijn vrije tijd die ik nog had
Sommige kennen me wel van het HTforum.
Ik dus bezig met de voorbereidingen om een Jmlab Grand utopia clone te maken.
Niet 2 stuks maar 5 stuks
en dat allemaal voor in de nieuwe HT ruimte die er komt.
Gefeliciteert met dit mooie forum!
Frank
