Zoals beschreven zullen dit Sander's welbekende silverado's gaan worden ondersteund door (toch wel) de dubbele 10" sub ook naar aanleiding van Sander's ontwerp. Ik heb uiteindelijk voor deze combinatie gekozen omdat ik graag 5 dezelfde kastjes wil (het oog wil ook wat) die neutraal en open klinken. Het frequentiespectrum waarin deze kastjes actief zijn is gewoon super. Aangevuld met de sub lijkt dit me een hele mooie combinatie om lekker een film te kijken en muziek te luisteren. Dit wordt voorlopig nog aangestuurd door een meer kanaals ampje van harman karton. Vandaag een bestelling geplaatst bij farnell voor de nodige filter componenten. Voor de subwoofer versterker heb ik nog geen keuze gemaakt. Misschien de conrad versterker? ik lees goede referenties hier op het forum dus dat zit wil in mijn hoofd. GOED... genoeg gepraat voor nu.
Tot zover alleen nog foto's gemaakt met de telefoon. Morgen gaat de camera mee de schuur in om wat betere foto's te maken.
Wat heb ik tot nu toe gedaan? Ik ben gisteren maar eens begonnen met het maken van een circelgeleider voor de bovenfrees om de benodigde gaten uit het hout te halen. Meteen maar een proefgat voor de 1207 en de 1212 drivers gemaakt. Daarna even aan het zagen gegaan met mijn vader. Vast 2 silverado's gezaagd en het subje.
Ik op de zaagwand en mijn vader op de zaagtafel voor de verstek hoeken. Eindigend met een mooi pakketje hout op de mm nauwkeurig. Vanmiddag begonnen met de gaten te frezen voor de subwoofer. Ik heb de buitenmaat van het ' verzonken gedeelte' 2 mm groter gefreesd ivm de afwerking. Warnex / trimite is wat dikker als gewone verf. Ik hoop dat dit genoeg al zijn. Morgenmiddag ben ik als het goed is vrij. dan hoop ik de silverado's te frezen. Meer info volgt!
edit. Die autocorrectie is echt HEEL irritant trouwens