Pagina 1 van 1

HEZB 2011

Geplaatst: di 05 apr 2011, 0:23
door Porcino
Hallo allemaal!

Ik kan er niet omheen dat ik de HEZB akelig gemist heb afgelopen jaar :(

Ed heeft met de HEZB's een enorm leuke traditie gestart waarvan de organisatie helaas ook een enorme hoop werk met zich meebrengt.

Ik wil eens kijken hoe we tot een leuk tot een herstart van Ed's waanzinnige Cote a l'Os kunnen komen. Hoe, ik heb nog geen idee, maar het kan natuurlijk ook elders zijn dan huize Collier... Ed, vooral jij natuurlijk, hoe sta jij tegenover een HEZB 2011 in een of andere vorm?

Re: HEZB 2011

Geplaatst: di 05 apr 2011, 0:35
door bas focal m180
Porcino schreef:
Hallo allemaal!

Ik kan er niet omheen dat ik de HEZB akelig gemist heb afgelopen jaar
HEZB ????
H... E.... Zelf Bouw

Re: HEZB 2011

Geplaatst: di 05 apr 2011, 2:54
door sjons
bas focal m180 schreef:
HEZB ????
Volgens dit topic, High End Zelfbouwaudio Barbeque!

Re: HEZB 2011

Geplaatst: di 05 apr 2011, 8:28
door Porcino
:rock:

Re: HEZB 2011

Geplaatst: di 05 apr 2011, 16:23
door meanman64
Moet eerlijk toegeven kijk nog geregeld naar de foto's en de posts :D

Re: HEZB 2011

Geplaatst: di 05 apr 2011, 20:16
door audioot
ik ook hoor meanman
was een onvergetelijke gebeurtenis
mvg
audioot :rock: