Ik kan er niet omheen dat ik de HEZB akelig gemist heb afgelopen jaar
Ed heeft met de HEZB's een enorm leuke traditie gestart waarvan de organisatie helaas ook een enorme hoop werk met zich meebrengt.
Ik wil eens kijken hoe we tot een leuk tot een herstart van Ed's waanzinnige Cote a l'Os kunnen komen. Hoe, ik heb nog geen idee, maar het kan natuurlijk ook elders zijn dan huize Collier... Ed, vooral jij natuurlijk, hoe sta jij tegenover een HEZB 2011 in een of andere vorm?
