Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen.
Ik ben Thomas Cox en ben 20 jaar oud. Ben op dit moment bezig met een autotechnische studie op mbo niveau. Ik ben ook geïnteresseerd in geluid, vandaar dat ik hier ook op het forum heb rondgekeken. Naja, nu dit verteld te hebben zal ik jullie met mijn vraag bekogelen.
Ik heb me de laatste tijd al verdiept in verschillende speakers e.d., echter kriebelt het wel een beetje om zelf een keer een paar speakers te maken. Ik zou dan graag een Bassreflex speaker willen maken (AB lijkt me te weinig bass) met de Peerless SDS 164 THP en de Seas 27TFF. Kan iemand mij exacte bouwtekeningen geven van deze speakers? Er zijn namelijk wel verschillende leden op dit forum die ze maken met foto's ed, maar daar kan ik weinig mee. Ik heb al vele forums afgestruind om ze te vinden, maar helaas zonder resultaat.
EDIT:
Hier de foto's van de voortgang van begin tot nu toe
