Pagina 1 van 1
Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:08
door anonamemouse
Twee platen van 15 en 18 mm berken multiplex op elkaar gelijmd
Sapje
Ik en mijn slofjes
Laatje in de lijm
Close-upje
Uitsorteren
Meer sorteren
Bijna klaar
De linkerkant in lijm en klemmen
Het middenpaneel met een bracinkje
Het merendeel van de staande panelen klaar
Grondige inspectie
Transparante parketlak
Verhuisdag
Eerst alle interlinks lostrekken
De versterkers in hun nieuwe behuizing
Bijna alles over
En de TV (met een hele goeie ouderwetse beeldbuis die een mooier beeld geeft dan de meeste plasma's)
Op weg naar de definitieve lokatie
Op zijn plek, de voorversterker wordt vervangen
Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:16
door SSassen
Net kastje, leuk zo'n fotoverslag!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:18
door cobaltjeh
Erg mooie kast!, het is dat de foto's van het bouw proces er bij staan, anders had ik gedacht die komt van de meubel handel

.
Afwerking is top!
Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:21
door anonamemouse
cobaltjeh schreef:Erg mooie kast!, het is dat de foto's van het bouw proces er bij staan, anders had ik gedacht die komt van de meubel handel

.
Afwerking is top!
Dank je! Er was vorige week hier iemand die vroeg waar ik het gekocht had. Misschien heb ik het afwerken iets overdreven...

Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:28
door Barry2001
Afwerken kun je niet overdrijven

ook van hier complimenten, het is superstrak geworden!
Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:50
door Arno
Inderdaad heel netjes!
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?

Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 20:58
door anonamemouse
Arno schreef:Inderdaad heel netjes!
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?

[gloomy voice] Oh, well... I guess you get used to it... Like you get used to everything... Even my tail... [/gloomy voice]
Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 21:07
door Arno
anonamemouse schreef:Arno schreef:Inderdaad heel netjes!
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?

[gloomy voice] Oh, well... I guess you get used to it... Like you get used to everything... Even my tail... [/gloomy voice]

Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 22:07
door EppeRRR
Mooi kastje, vooral een leuk detail dat het 'gewoon' in de woonkamer kan worden gemaakt

Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 22:11
door anonamemouse
EppeRRR schreef:Mooi kastje, vooral een leuk detail dat het 'gewoon' in de woonkamer kan worden gemaakt

Verder helaas weinig plek, en om nou met dit weer buiten te gaan staan (wat ik normaal gesproken wel doe, maar dan moet het weer meewerken)...
Re: Nieuw kassie
Geplaatst: wo 02 mar 2011, 22:42
door DragoSz
Ik zie een nieuwe rage aan komen: De zelfbouwer en zijn fluffy pantoffels
Mooi kastje
