Nieuw kassie

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Nieuw kassie

Bericht door anonamemouse »

Twee platen van 15 en 18 mm berken multiplex op elkaar gelijmd
IMG_2376 copy.jpg
Sapje
IMG_2377 copy.jpg
Ik en mijn slofjes
IMG_2379 copy.jpg
Laatje in de lijm
IMG_2380 copy.jpg
Close-upje
IMG_2381 copy.jpg
Uitsorteren
P2120046 copy.jpg
Meer sorteren
P2120048 copy.jpg
Bijna klaar
P2120050 copy.jpg
De linkerkant in lijm en klemmen
IMG_2384 copy.jpg
Het middenpaneel met een bracinkje
IMG_2385 copy.jpg
Het merendeel van de staande panelen klaar
IMG_2388 copy.jpg
Grondige inspectie
IMG_2391 copy.jpg
Transparante parketlak
IMG_2393 copy.jpg
Verhuisdag
IMG_2396 copy.jpg
Eerst alle interlinks lostrekken
IMG_2397 copy.jpg
De versterkers in hun nieuwe behuizing
IMG_2398 copy.jpg
Bijna alles over
IMG_2399 copy.jpg
En de TV (met een hele goeie ouderwetse beeldbuis die een mooier beeld geeft dan de meeste plasma's)
IMG_2400 copy.jpg
Op weg naar de definitieve lokatie
IMG_2402 copy.jpg
Op zijn plek, de voorversterker wordt vervangen
IMG_2403 copy.jpg
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Nieuw kassie

Bericht door SSassen »

Net kastje, leuk zo'n fotoverslag! :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: Nieuw kassie

Bericht door cobaltjeh »

Erg mooie kast!, het is dat de foto's van het bouw proces er bij staan, anders had ik gedacht die komt van de meubel handel :D.

Afwerking is top!
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Nieuw kassie

Bericht door anonamemouse »

cobaltjeh schreef:
Erg mooie kast!, het is dat de foto's van het bouw proces er bij staan, anders had ik gedacht die komt van de meubel handel :D.

Afwerking is top!
Dank je! Er was vorige week hier iemand die vroeg waar ik het gekocht had. Misschien heb ik het afwerken iets overdreven... :)
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Nieuw kassie

Bericht door Barry2001 »

Afwerken kun je niet overdrijven :D ook van hier complimenten, het is superstrak geworden!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Nieuw kassie

Bericht door Arno »

Inderdaad heel netjes!

Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken? :D
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Nieuw kassie

Bericht door anonamemouse »

Arno schreef:
Inderdaad heel netjes!

Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken? :D
[gloomy voice] Oh, well... I guess you get used to it... Like you get used to everything... Even my tail... [/gloomy voice]
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Nieuw kassie

Bericht door Arno »

anonamemouse schreef:
Arno schreef:
Inderdaad heel netjes!

Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken? :D
[gloomy voice] Oh, well... I guess you get used to it... Like you get used to everything... Even my tail... [/gloomy voice]
:lol:
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: Nieuw kassie

Bericht door EppeRRR »

Mooi kastje, vooral een leuk detail dat het 'gewoon' in de woonkamer kan worden gemaakt :P
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Nieuw kassie

Bericht door anonamemouse »

EppeRRR schreef:
Mooi kastje, vooral een leuk detail dat het 'gewoon' in de woonkamer kan worden gemaakt :P
Verder helaas weinig plek, en om nou met dit weer buiten te gaan staan (wat ik normaal gesproken wel doe, maar dan moet het weer meewerken)...
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Nieuw kassie

Bericht door DragoSz »

Ik zie een nieuwe rage aan komen: De zelfbouwer en zijn fluffy pantoffels :rock:

Mooi kastje :)
Gesloten