Nieuw kassie
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Nieuw kassie
Twee platen van 15 en 18 mm berken multiplex op elkaar gelijmd
Sapje
Ik en mijn slofjes
Laatje in de lijm
Close-upje
Uitsorteren
Meer sorteren
Bijna klaar
De linkerkant in lijm en klemmen
Het middenpaneel met een bracinkje
Het merendeel van de staande panelen klaar
Grondige inspectie
Transparante parketlak
Verhuisdag
Eerst alle interlinks lostrekken
De versterkers in hun nieuwe behuizing
Bijna alles over
En de TV (met een hele goeie ouderwetse beeldbuis die een mooier beeld geeft dan de meeste plasma's)
Op weg naar de definitieve lokatie
Op zijn plek, de voorversterker wordt vervangen
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Nieuw kassie
Net kastje, leuk zo'n fotoverslag! 
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Audio liefhebber puur sang
Re: Nieuw kassie
Erg mooie kast!, het is dat de foto's van het bouw proces er bij staan, anders had ik gedacht die komt van de meubel handel
.
Afwerking is top!
Afwerking is top!
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Nieuw kassie
Dank je! Er was vorige week hier iemand die vroeg waar ik het gekocht had. Misschien heb ik het afwerken iets overdreven...cobaltjeh schreef:Erg mooie kast!, het is dat de foto's van het bouw proces er bij staan, anders had ik gedacht die komt van de meubel handel.
Afwerking is top!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Nieuw kassie
Afwerken kun je niet overdrijven
ook van hier complimenten, het is superstrak geworden!
Re: Nieuw kassie
Inderdaad heel netjes!
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Nieuw kassie
[gloomy voice] Oh, well... I guess you get used to it... Like you get used to everything... Even my tail... [/gloomy voice]Arno schreef:Inderdaad heel netjes!
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?
Re: Nieuw kassie
anonamemouse schreef:[gloomy voice] Oh, well... I guess you get used to it... Like you get used to everything... Even my tail... [/gloomy voice]Arno schreef:Inderdaad heel netjes!
Werkt dat nou nog een beetje fijn, als er zo'n depressieve ezel op je vingers zit te kijken?
Re: Nieuw kassie
Mooi kastje, vooral een leuk detail dat het 'gewoon' in de woonkamer kan worden gemaakt 
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Nieuw kassie
Verder helaas weinig plek, en om nou met dit weer buiten te gaan staan (wat ik normaal gesproken wel doe, maar dan moet het weer meewerken)...EppeRRR schreef:Mooi kastje, vooral een leuk detail dat het 'gewoon' in de woonkamer kan worden gemaakt
Re: Nieuw kassie
Ik zie een nieuwe rage aan komen: De zelfbouwer en zijn fluffy pantoffels
Mooi kastje
Mooi kastje
