Bommes stelt zich voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
bommes
Contacteer:

Bommes stelt zich voor

Bericht door bommes »

Na wat vraagjes gesteld te hebben dacht ik dat ik me maar onbeleefd gedroeg hier..
Binnen komen vragen stellen en niet eens voor stellen.. :oops:

Bommes is dus mijn forum naam gebaseerd op de naam die wij onze eerste zelfbouw camper gegeven hadden.
Daarmee dus ook meteen mijn "andere" tijd verdrijf aangegeven, campers.
Ik heb zelf een website over camper techniek die nodig aan vernieuwing toe is:
Tevens ben ik moderator op een erg druk camper forum

In het dagelijks leven werk ik in de service dienst bij een zwitsers bedrijf dat geautomatiseerde magazijn toepassingen levert en dan voornamelijk kranen.
Ik heb vroeger als freelance geluidstechniekkus gewerkt voor purple group
daaruit is ook mijn interesse gekomen voor alles wat met geluid te maken heeft.
Mijn eigen set bestaat compleet uit prefab spulletjes, maar ik heb me hier aan gemeld omdat ik me toch eens wilde gaan wagen aan het zelf bouwen van een setje speakers.
Maar me zelf kennende zal het nog wel ff duren voordat er iets uit mijn handen gaat komen.
We zitten nog in een verbouwing, plintjes die nog geplakt moeten worden, schilder werk dat nog afgemaakt moet worden, de tuin moet nog onder handen genomen worden, enz, enz.
Het voorjaar komt er weer langzaam maar zeker aan, dus de camper moet weer in orde gemaakt worden en ga zo nog maar ff door. :?

Mijn luister ruimte ook nog ff toevoegen:
Afbeelding
Hier nog met de oude magnat zuiltjes.

en dat ik nog niets zelf had gemaakt voor de hifi set is niet helemaal waar:
Statiefjes voor de eltaxjes:
Afbeelding
ongelakt, uit rest materiaal dat ik nog over was van de nieuwe kozijnen en een werkblad.
Marp
Beheerder / Sysadmin

Re: Bommes stelt zich voor

Bericht door Marp »

Haha, ik wist zeker dat ik je naam al ergens van kende. Eerst dacht ik nog van een voormalig audioforum, maar het is dus van die zogeheten camper. :D Zelf ben ik geen lid op de diverse campersites. Ik kom er alleen zo nu en dan op terecht, en heb er in het verleden veel rondgesnuffeld. Veelal op zoek naar technische oplossingen of wettelijke eisen, maar met (toen nog) uitzicht op een belastingvrije bus kon ik ook ontzettend genieten van het camperleven van anderen.

Welkom Bommes!
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Welkom bommes!

Ik ben wel lid van je camperforum, heb ook wat posts gemaakt. Ben nu bezig met het bouwen van een huis dus de camperplannen zitten ver weg helaas!

jan
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

Welkom! Als fanatiek camperaar lees ik veel op camperforum, vooral techniek en zelfbouw, en zo nu en dan wat posten. Hebben een camper geschilt voor rolstoelgebruik en dan moet je nog wel eens wat zelf doen. Aanrader voor wie ook zelf wel eens aan z'n apparaat sleutelt, complimenten voor je forum.

Maar succes hier, en laat het een inspiratie voor fraaie audio creaties zijn!
audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Ik dacht meteen, toen ik die springende beer zag, "he, die heb ik eerder gezien".. En jawel hoor: Marius van camperforum.nl
(wij camperen ook..nog niet zo heel lang...)

Maar welkom trouwens..

Kees
bommes
Contacteer:

Bericht door bommes »

Dank voor het warme welkom.. :proost:

Grappig dat ik hier mensen tegen kom die bekend zijn met het camperforum
Tja naast de audio en mijn pc wel onze grootste "hobby".
We hebben het geluk dat de camper aan huis staat, dus we kunnen er gelukkig vaak mee weg.
Ik zeg kunnen, want door werk en verbouwingen is er sinds november al niet veel meer mee gereden.. :(
Plaats reactie