dynavox push pull set
Moderator: Beheerdersteam
-
rufustuning
dynavox push pull set
goedendag allemaal.ik wil alleen weten of de dynavox push pull set met de speakers wat is.budget is niet groter namelijk.mvg roy
- bas focal m180
- Contacteer:
Re: dynavox push pull set
??????
Welke set??
Doe een linkje erbij.
Maar ik zou eerder voor de Yarland FV 34 B
http://www.tg-acoustics.com/nl/yarland/yarland.html
Welke set??
Doe een linkje erbij.
Maar ik zou eerder voor de Yarland FV 34 B
http://www.tg-acoustics.com/nl/yarland/yarland.html
-
rufustuning
De set staat op de site audio-online. Type vr70e geloof ik is helemaal compleet voorversterker een eindversterker incl speakers
hu? Ik snap er geen ^**( van.
Ten eerste; wat is nu precies je vraag?
ten tweede: moeten wij nu gaan zoeken op een andere site om je op weg te helpen?
Jongens help me, volgens mij begin ik mijn sanity te verliezen hier.......
Wowly
Ten eerste; wat is nu precies je vraag?
ten tweede: moeten wij nu gaan zoeken op een andere site om je op weg te helpen?
Jongens help me, volgens mij begin ik mijn sanity te verliezen hier.......
Wowly
Ja dat is wat.rufustuning schreef:goedendag allemaal.ik wil alleen weten of de dynavox push pull set met de speakers wat is.
Kijk, dat is nu het hele probleem ... je moet het budget laten groeien.rufustuning schreef:budget is niet groter namelijk.mvg roy
- Bijlagen
-
- Geldboom.jpg (14.45 KiB) 591 keer bekeken
dag roy.dit is een forum voor zelfbouw audio.wij zijn gewend om dingen zelf te doen.dus ook dingen opzoeken.bovendien is het een kant-en-klaar produkt dus de kans dat wij daar veel van af weten is niet zo groot.misschien moet je het op een ander forum proberen.veel succes.mvg bartrufustuning schreef:goedendag allemaal.ik wil alleen weten of de dynavox push pull set met de speakers wat is.budget is niet groter namelijk.mvg roy
-
rufustuning
oke doe ik,ik kon de link niet copiereen met de blackberry vandaar dat ik de site neerzette,in elk geval bedankt voor de info.mvg roy