Pagina 1 van 1

[MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: vr 18 feb 2011, 23:22
door Juoigâ
Een oproep aan iedereen met een Advanced plugin: graag de nieuwste versie halen van de support website van MiniDSP. In de vorige versie zat een bugje. De download link staat in de mail die je van MiniDSP hebt gehad eerder vandaag.

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: vr 18 feb 2011, 23:25
door SSassen
Juoigâ schreef:
Een oproep aan iedereen met een Advanced plugin: graag de nieuwste versie halen van de support website van MiniDSP. In de vorige versie zat een bugje. De download link staat in de mail die je van MiniDSP hebt gehad eerder vandaag.
Ik heb geen MiniDSP en wil d'r ook geen, is dat raar? :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: vr 18 feb 2011, 23:27
door Henkjan
ja

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: vr 18 feb 2011, 23:38
door SSassen
Nou ben ik natuurlijk een beetje een rare snuiter, dus ja, lag wel in de lijn der verwachting toch?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: vr 18 feb 2011, 23:42
door Henkjan
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub in de woonkamer. :rock: kom jij met je rare meerweg passief gefilterde kast aan.

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: vr 18 feb 2011, 23:48
door SSassen
Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub in de woonkamer. :rock: kom jij met je rare meerweg passief gefilterde kast aan.
Ja sorry, en dan ook nog zo'n rare UcD versterker of klasse-A eraan knopen, pas maar op, straks ga ik nog aan de corner woofers ...

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 0:01
door asterduc
Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub Cornerwoofer in de woonkamer.
we zijn in 2011 HJ, niet meer in de vorige eeuw!
... en ja Sander, je hebt het al helemaal begrepen.

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 0:03
door hannesie
asterduc schreef:
Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub Cornerwoofer in de woonkamer.
Je was mij net voor Ed, maar nu hij het weet, en als hij het 1 keer gehoord heeft, is tie wel om :mrgreen: :mrgreen:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 0:10
door SSassen
Ik had zo bedacht dat die acht stuks XLS12 prima tot hun recht komen in een paar nette gesloten kasten met een Velodyne SMS-1 erbij. En ja uwe breedbandigheid da's een DSP voor gevorderden, niet zo'n knutsel apparaat als de MiniDSP :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 0:31
door Henkjan
Zeg geëerde kabelfluisteraar: het is hier een zelfknutselforum hoor, ga eens ergens anders heen met de dure kant&klare zooi =;
hannesie schreef:
asterduc schreef:
Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub Cornerwoofer in de woonkamer.
Je was mij net voor Ed, maar nu hij het weet, en als hij het 1 keer gehoord heeft, is tie wel om :mrgreen: :mrgreen:
ik heb ze gehoord hoor Hans, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken :lol:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 0:48
door asterduc
Henkjan schreef:
, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken :lol:
hahaha, die is goed HJ :lol:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 0:53
door hannesie
Henkjan schreef:
ik heb ze gehoord hoor Hans, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken :lol:
Ik weet wel dat jij ze hebt gehoord, maar volgens mij heeft Sander nog nooit een set echte cornerwoofers gehoord.

Hij wil ook al niet aan DSP, treurig figuur eigenlijk :oops: :sure: :mrgreen:

Dan kan je beter ervaring hebben met de hoek zoals jij die hebt gehad.

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 10:00
door Ronkel
SSassen schreef:
uwe breedbandigheid
:mrgreen:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Geplaatst: za 19 feb 2011, 11:36
door knuisje
SSassen schreef:
... met een Velodyne SMS-1 erbij. En ja uwe breedbandigheid da's een DSP voor gevorderden, niet zo'n knutsel apparaat als de MiniDSP :D
Proest! :lagge: