[MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

[MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door Juoigâ »

Een oproep aan iedereen met een Advanced plugin: graag de nieuwste versie halen van de support website van MiniDSP. In de vorige versie zat een bugje. De download link staat in de mail die je van MiniDSP hebt gehad eerder vandaag.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door SSassen »

Juoigâ schreef:
Een oproep aan iedereen met een Advanced plugin: graag de nieuwste versie halen van de support website van MiniDSP. In de vorige versie zat een bugje. De download link staat in de mail die je van MiniDSP hebt gehad eerder vandaag.
Ik heb geen MiniDSP en wil d'r ook geen, is dat raar? :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door Henkjan »

ja
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door SSassen »

Nou ben ik natuurlijk een beetje een rare snuiter, dus ja, lag wel in de lijn der verwachting toch?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door Henkjan »

psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub in de woonkamer. :rock: kom jij met je rare meerweg passief gefilterde kast aan.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door SSassen »

Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub in de woonkamer. :rock: kom jij met je rare meerweg passief gefilterde kast aan.
Ja sorry, en dan ook nog zo'n rare UcD versterker of klasse-A eraan knopen, pas maar op, straks ga ik nog aan de corner woofers ...

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door asterduc »

Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub Cornerwoofer in de woonkamer.
we zijn in 2011 HJ, niet meer in de vorige eeuw!
... en ja Sander, je hebt het al helemaal begrepen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door hannesie »

asterduc schreef:
Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub Cornerwoofer in de woonkamer.
Je was mij net voor Ed, maar nu hij het weet, en als hij het 1 keer gehoord heeft, is tie wel om :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door SSassen »

Ik had zo bedacht dat die acht stuks XLS12 prima tot hun recht komen in een paar nette gesloten kasten met een Velodyne SMS-1 erbij. En ja uwe breedbandigheid da's een DSP voor gevorderden, niet zo'n knutsel apparaat als de MiniDSP :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Dolby C impersonator
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door Henkjan »

Zeg geëerde kabelfluisteraar: het is hier een zelfknutselforum hoor, ga eens ergens anders heen met de dure kant&klare zooi =;
hannesie schreef:
asterduc schreef:
Henkjan schreef:
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub Cornerwoofer in de woonkamer.
Je was mij net voor Ed, maar nu hij het weet, en als hij het 1 keer gehoord heeft, is tie wel om :mrgreen: :mrgreen:
ik heb ze gehoord hoor Hans, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken :lol:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door asterduc »

Henkjan schreef:
, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken :lol:
hahaha, die is goed HJ :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door hannesie »

Henkjan schreef:
ik heb ze gehoord hoor Hans, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken :lol:
Ik weet wel dat jij ze hebt gehoord, maar volgens mij heeft Sander nog nooit een set echte cornerwoofers gehoord.

Hij wil ook al niet aan DSP, treurig figuur eigenlijk :oops: :sure: :mrgreen:

Dan kan je beter ervaring hebben met de hoek zoals jij die hebt gehad.
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door Ronkel »

SSassen schreef:
uwe breedbandigheid
:mrgreen:
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp

Bericht door knuisje »

SSassen schreef:
... met een Velodyne SMS-1 erbij. En ja uwe breedbandigheid da's een DSP voor gevorderden, niet zo'n knutsel apparaat als de MiniDSP :D
Proest! :lagge:
Plaats reactie