[MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
[MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Een oproep aan iedereen met een Advanced plugin: graag de nieuwste versie halen van de support website van MiniDSP. In de vorige versie zat een bugje. De download link staat in de mail die je van MiniDSP hebt gehad eerder vandaag.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Ik heb geen MiniDSP en wil d'r ook geen, is dat raar?Juoigâ schreef:Een oproep aan iedereen met een Advanced plugin: graag de nieuwste versie halen van de support website van MiniDSP. In de vorige versie zat een bugje. De download link staat in de mail die je van MiniDSP hebt gehad eerder vandaag.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Dolby C impersonator
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Nou ben ik natuurlijk een beetje een rare snuiter, dus ja, lag wel in de lijn der verwachting toch?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Dolby C impersonator
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Dolby C impersonator
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub in de woonkamer.
kom jij met je rare meerweg passief gefilterde kast aan.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Ja sorry, en dan ook nog zo'n rare UcD versterker of klasse-A eraan knopen, pas maar op, straks ga ik nog aan de corner woofers ...Henkjan schreef:psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, een minidsp, en een TL-sub in de woonkamer.kom jij met je rare meerweg passief gefilterde kast aan.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Dolby C impersonator
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
we zijn in 2011 HJ, niet meer in de vorige eeuw!Henkjan schreef:psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, eenminidsp, en eenTL-subCornerwoofer in de woonkamer.
... en ja Sander, je hebt het al helemaal begrepen.
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Je was mij net voor Ed, maar nu hij het weet, en als hij het 1 keer gehoord heeft, is tie wel omasterduc schreef:Henkjan schreef:psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, eenminidsp, en eenTL-subCornerwoofer in de woonkamer.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Ik had zo bedacht dat die acht stuks XLS12 prima tot hun recht komen in een paar nette gesloten kasten met een Velodyne SMS-1 erbij. En ja uwe breedbandigheid da's een DSP voor gevorderden, niet zo'n knutsel apparaat als de MiniDSP 
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Dolby C impersonator
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Dolby C impersonator
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Zeg geëerde kabelfluisteraar: het is hier een zelfknutselforum hoor, ga eens ergens anders heen met de dure kant&klare zooi

ik heb ze gehoord hoor Hans, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoekenhannesie schreef:Je was mij net voor Ed, maar nu hij het weet, en als hij het 1 keer gehoord heeft, is tie wel omasterduc schreef:Henkjan schreef:psies. beetje normaal iemand heeft breedbandludsprekers, eenminidsp, en eenTL-subCornerwoofer in de woonkamer.![]()
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
hahaha, die is goed HJHenkjan schreef:, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Ik weet wel dat jij ze hebt gehoord, maar volgens mij heeft Sander nog nooit een set echte cornerwoofers gehoord.Henkjan schreef:ik heb ze gehoord hoor Hans, maar om een of andere reden heb ik sinds mijn schooltijd een aversie tegen hoeken
Hij wil ook al niet aan DSP, treurig figuur eigenlijk
Dan kan je beter ervaring hebben met de hoek zoals jij die hebt gehad.
Re: [MiniDSP] - Advanced plug in - upgrade svp
Proest!SSassen schreef:... met een Velodyne SMS-1 erbij. En ja uwe breedbandigheid da's een DSP voor gevorderden, niet zo'n knutsel apparaat als de MiniDSP
