Heeft iemand hier ervaring mee?
Graag zou ik dit willen (laten) doen, maar ik vraag me af of dit uberhaupt mogelijk/rendabel is.
Marantz SR-3001 EU ombouwen naar 110V
Moderator: Beheerdersteam
Re: Marantz SR-3001 EU ombouwen naar 110V
Volgens mij zijn er kant en klare trafo's voor te koop. Kijk is bij conrad of een lokale electro zaak!
Die zijn er!
Maar dat vind ik de minst subtiele oplossing.
Maar dat vind ik de minst subtiele oplossing.
Is toch wel de beste en betrouwbaarste optie. Inbouwen gaat wellicht erg moeilijk, of er moet ruimte vrij zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Gaat het apparaat definitief naar een 110V land? Dan zou ik 'm marktplaats zetten en daar wat nieuws kopen.
Als je toch deze versterker wilt houden is een externe trafo (verhuistrafo) de enige optie. Ja natuurlijk, je kunt wat inbouwen, als je goed zoekt zul je een trafo vinden die past, maar je hebt het al over laten inbouwen. Dit gaat meer kosten dan het apparaat waard is, tenzij je het leuk vindt en weet wat je doet zodat je het zelf kunt doen.
Als je toch deze versterker wilt houden is een externe trafo (verhuistrafo) de enige optie. Ja natuurlijk, je kunt wat inbouwen, als je goed zoekt zul je een trafo vinden die past, maar je hebt het al over laten inbouwen. Dit gaat meer kosten dan het apparaat waard is, tenzij je het leuk vindt en weet wat je doet zodat je het zelf kunt doen.