Pagina 1 van 1

MySQL had een probleempje...

Geplaatst: zo 06 feb 2011, 13:27
door Sander
We delen een dedicated MySQL server met diverse andere sites. Mysql doet een ns resolve bij het toestaan van een connectie van een remote host. Hier liep het e.e.a. mis, DNS was niet bereikbaar. Heb wat dingetjes veranderd, nu draait alles weer soepeltjes.

Excuses voor de downtime :roll:

Re: MySQL had een probleempje...

Geplaatst: zo 06 feb 2011, 15:16
door Vuurkat
Mooi dat hij het weer doet! :D

Re: MySQL had een probleempje...

Geplaatst: ma 07 feb 2011, 0:57
door Gobla
http://zelfbouwaudio.nl/ portal (dus niet het forum) heeft nog mysql db errors.

Re: MySQL had een probleempje...

Geplaatst: ma 07 feb 2011, 1:38
door Marp
Bedankt voor de melding. De gecrashte tabel is alweer gerepareerd. O:)