Excuses voor de downtime
MySQL had een probleempje...
Moderator: Beheerdersteam
-
Sander
- Voormalige hoster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
MySQL had een probleempje...
We delen een dedicated MySQL server met diverse andere sites. Mysql doet een ns resolve bij het toestaan van een connectie van een remote host. Hier liep het e.e.a. mis, DNS was niet bereikbaar. Heb wat dingetjes veranderd, nu draait alles weer soepeltjes.
Excuses voor de downtime
Excuses voor de downtime
Re: MySQL had een probleempje...
http://zelfbouwaudio.nl/ portal (dus niet het forum) heeft nog mysql db errors.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: MySQL had een probleempje...
Bedankt voor de melding. De gecrashte tabel is alweer gerepareerd. 
