SuperTeddyReg

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
JacobH

SuperTeddyReg

Bericht door JacobH »

Sinds kort in het bezit van een Squeezebox Touch. Al wat dingen gelezen over het veranderen of verbeteren van de voeding tot betere geluids resultaten kan komen.

Daarom heb ik een pcbtje voor een SuperTeddyReg besteld bij Teddy Pardo

Nu ben ik aan het kijken waar ik de onderdelen kan kopen en dan met name een power transistor D44H11.

Heeft iemand een idee ?

Jacob
JacobH

Re: SuperTeddyReg

Bericht door JacobH »

De voorwaarden van Farnell voor particulieren zijn jammer genoeg niet zo handig.

Had gisteren ook bij Farnell gekeken en toen stond er bij US voorraad waardoor er nog eens 25 euro extra
bijkwam. Bij jou link lijkt het erop dat ze het wel zelf op voorrraad hebben

Jacob
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

JacobH schreef:
De voorwaarden van Farnell voor particulieren zijn jammer genoeg niet zo handig.

Had gisteren ook bij Farnell gekeken en toen stond er bij US voorraad waardoor er nog eens 25 euro extra
bijkwam. Bij jou link lijkt het erop dat ze het wel zelf op voorrraad hebben

Jacob
Het enige nadeel bij Farnell is dat je als particulier voor EUR 50,- minimaal moet bestellen. Zijn er nog meer nadelen dan, of wat bedoel je met voorwaarden? Ze zijn wel goed gesorteerd en leveren de dag erop (als de post meewerkt). Maar het component dat jij noemt is weer zo'n goed voorbeeld waar ik zelf ook regelmatig tegenaan loop: Een Conrad of Display hebben alleen de echt populaire componenten.

Een alternatief is dat je een kennis benaderd die een KvK nummer heeft, en dat hij/zij voor je besteld.
JacobH

Bericht door JacobH »

Ik vond via google toch iemand die de transistor had gekocht bij conrad

Handmatig de lijst doorgespit en ze hebben hem dus schijnbaar toch... Raar dat ie niet via zoeken omhoog komt

Jacob
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Ja, die Nederlandse Conrad site is bagger om te zoeken. Je kunt beter gelijk naar de Duitse site gaan: http://www.conrad.de Daar komt ie wel boven. Bestelnummers zijn gelijk.

Het is overigens een gewone huis-tuin-en-keuken power tor die heel veel gebruikt wordt.
Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

Ow, dat wist ik ook niet, zal het onthouden, goede tip. Mogen ze dan wel eens aanpassen , zal ze ongetwijfeld een hoop klandizie schelen.
knuisje

Bericht door knuisje »

Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Bericht door Barry2001 »

Ik probeer het nu inderdaad, het is echt zo: op .de vind je 'm wel, op .nl niet! Niet te geloven. En inderdaad, als je het duiste bestelnummer op .nl inklopt vind je 'm gewoon, bizar.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”