Ondertussen aan een nieuw projectje begonnen. Ik had nog het volgende liggen:
1x XXL PAW-380; 15", 8ohm, 97dB/2,83V (Budget speaker van een jaartje of 10 oud.)
2x Fostex MW201; 8", 8ohm, 92dB/2,83V ( uit een oude fostex PA speaker, waar twee van deze woofers in zaten)
2x Monacor SP-13/4; 5", 4ohm, ??dB/?? (goedkope breedbander uit een oud surround projectje)
4x SpeaKa HT80/100; 8ohm, 86dB/2,83V goedkope tweeter uit het voorgaande surround projectje. Het idee is om er een goedkoop 2.1 feest setje van te maken. 1 subwoofer + twee 3weg speakers.
Ik had nog oude underlayment plaat liggen. Daar de subwoofer kast van gemaakt. Dat underlayment is kwalitatief niet super..... Met de resten versteving aangebracht. Voor de twee andere speaker beter multiplex gebruikt
Groet, Hans
