Pagina 1 van 1
De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Geplaatst: zo 16 jan 2011, 22:59
door Henkjan
OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.
zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12762
Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Geplaatst: za 22 jan 2011, 18:35
door andromedaaudio
Waar is de fishbowl ?
gr hj

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Geplaatst: za 22 jan 2011, 20:18
door Marp
Waar was andromedaa tijdens de nominaties ?
Mits dat een geldig ZBA-project was, had hij die toen kunnen aandragen.

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Geplaatst: di 01 feb 2011, 19:33
door sietse
gefeliciteerd CVE, was te verwachten ook al zijn de anderen ook niet slecht.

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!
Geplaatst: di 01 feb 2011, 21:06
door cve
Voorlopig hou ik het even gezien in de versterker hoek. Hoewel, een buizenpre.....

Nee, nu eerst mdf snuiven. Op naar de Howlin' Wolf!
Bedankt allemaal voor de stemmen en als ik een pilsje zou lusten dan nam ik er eentje op.
Groet, Co