Pagina 1 van 1

De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Geplaatst: zo 16 jan 2011, 22:59
door Henkjan
OK, stemmen maar! poll loopt 2 weken, dan kunne we op de verjaardag van ons staatshoofd de winnaar bekend maken.

zie hier voor de nominaties:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 11&t=12762

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Geplaatst: za 22 jan 2011, 18:35
door andromedaaudio
Waar is de fishbowl ?

gr hj :D

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Geplaatst: za 22 jan 2011, 20:18
door Marp
Waar was andromedaa tijdens de nominaties ? :D

Mits dat een geldig ZBA-project was, had hij die toen kunnen aandragen. ;)

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Geplaatst: di 01 feb 2011, 19:33
door sietse
gefeliciteerd CVE, was te verwachten ook al zijn de anderen ook niet slecht. :!:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2010 - Stemmen maar!

Geplaatst: di 01 feb 2011, 21:06
door cve
Voorlopig hou ik het even gezien in de versterker hoek. Hoewel, een buizenpre..... :mrgreen: Nee, nu eerst mdf snuiven. Op naar de Howlin' Wolf!
Bedankt allemaal voor de stemmen en als ik een pilsje zou lusten dan nam ik er eentje op.

Groet, Co