Pagina 1 van 1

de ZBA versterker van het jaar 2010 - nominaties graag!

Geplaatst: za 08 jan 2011, 13:41
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2010.

voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2010 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2011 18:00

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: za 08 jan 2011, 20:15
door Marp

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: zo 09 jan 2011, 11:58
door Barry2001
Om maar even de buizen hier onder de aandacht te brengen :mrgreen: hierbij de KT88PP die afgelopen jaar gereed is gekomen. Hij draait inmiddels naar volle tevredenheid dagelijks z'n uurtjes.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=7&t=9599

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: zo 09 jan 2011, 12:55
door FR_Aad
Ik had deze zo graag bij de nominaties gezien

Hopen dat we deze volgend jaar wel mogen nomineren.

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 19:32
door TheoK
Had die van mij ook graag willen nomineren. :mrgreen:
Alleen hij is net na 2010 klaar. Is dat erg? :oops:

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 20:06
door AatV
@TheoK,

Dan wordt het dus 2011! :mrgreen:

groet,
Aat

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 21:07
door EppeRRR
Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen 2 (prachtige eenvoud) en 3 (fantastische originaliteit).

Ik zal zo snel mogelijk een beslissing maken :D

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: ma 10 jan 2011, 22:50
door Henkjan
geen haast, t stemmen is pas volgende week :D

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 12:46
door DragoSz
FR_Aad schreef:
Ik had deze zo graag bij de nominaties gezien

Hopen dat we deze volgend jaar wel mogen nomineren.
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 13:13
door FR_Aad
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 14:28
door hannesie
FR_Aad schreef:
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Die versterker krijgt een andere nominatie :oops:

Met de meeste pech !!!!!!!!

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 16:45
door DragoSz
hannesie schreef:
FR_Aad schreef:
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Die versterker krijgt een andere nominatie :oops:

Met de meeste pech !!!!!!!!
Ik zie al waarom ik hem niet kon vinden. Te veel lees werk om de achter stand intelopen :-#

Edit ff gebladerd maar wat een mooi ding :shock: Dat word dus nog een hoop lezen :wink:

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Geplaatst: di 11 jan 2011, 19:26
door FR_Aad
hannesie schreef:
FR_Aad schreef:
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Die versterker krijgt een andere nominatie :oops:

Met de meeste pech !!!!!!!!
Een pechprijs speelde ook al in mijn gedachten.

Anders een eervolle vermelding misschien??