Ik heb 3 2kanaal verstekers en naar aan leiding van een topic op showyoursound ging mijn ht bloed weer een beetje warm worden.
en het vrouwtje vond het ook wel mooi
dus ik zoek een 6.1 pre amp maar een buget is er nog niet echt. Maar 1500 euro en omstreken liefst onder de helft maar soms mag kwaliet wat koste.
ik heb geen idee wie deze allemaal maken dus alle info is welkom.
mvg
ome subtilieco

