Pagina 1 van 1

Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: ma 13 dec 2010, 20:46
door cobaltjeh
Eindelijk maar eens wat bijeengeraapte spullen netjes ingebouwd in een oud harddisk kastje. :D En mijn eerste 'afgerond' projectje hier maar eens plaatsen.

Bordje is een 2x15 watt versterkerbordje van Sure, vast wel bekend hier. Klinkt normaal al goed, maar ik ga toch nog wat simpele mods er op doen.

Voor de achterzijde een nieuw metaal plaatje gemaakt, en de bovenkant ontdaan van logo met wat wit plakplastic.
Voor de Cinch aansluitingen de bovenkant maar gebruikt, achterkant was toch wat te krap. Past nu tussen mijn andere Hongkong versterkers want die zitten ook zo lekker onlogisch in elkaar. :)

Aan de binnenkant zitten ook nog 2 blauwe leds zodat erg! duidelijk te zien is dat deze aan staat.

en wat foto's van het geheel:

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: ma 13 dec 2010, 21:13
door bas focal m180
Dat ziet er goed uit.:goedzo:

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: ma 13 dec 2010, 21:28
door Vuurkat
Leuk klein ding is het geworden!

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: ma 13 dec 2010, 21:32
door Arno
Hé, die is grappig!

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: di 14 dec 2010, 9:17
door MechanicalAnimal
Vet!!!

das nog 's een leuke behuizing zeg :D

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: di 14 dec 2010, 19:14
door EppeRRR
DAT ziet er gaaf uit :D

Geslaagd project, heel erg mooi :D

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: di 14 dec 2010, 22:18
door cobaltjeh
Dank voor de reacties :), ik vond hem zelf ook al aardig gelukt.
En dat alles met wat bijeengeraapte spullen. :lol:

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: wo 15 dec 2010, 7:39
door meanman64
cobaltjeh schreef:
Dank voor de reacties :), ik vond hem zelf ook al aardig gelukt.
En dat alles met wat bijeengeraapte spullen. :lol:
Dat is nu de essentie van zelfbouwen spullen hergebruiken knap werk :)

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: wo 15 dec 2010, 19:14
door TubeHead
Vind het aan/uit knopje combinatie met dat gaas leuk detail !

Re: Sure TA24 versterker projectje

Geplaatst: wo 15 dec 2010, 20:35
door cobaltjeh
TubeHead schreef:
Vind het aan/uit knopje combinatie met dat gaas leuk detail !
Daar moest ik nog aardig creatief voor zijn. Z'on grote boor had ik namelijk niet, uiteindelijk opgelost door een flink slijpbitje creatief in mijn kolomboor te zetten. Gat is nu haast perfect, en knopje blijft netjes zitten. :D