Kleine desktop luidspreker. Advies gevraagd

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
k.p.

Kleine desktop luidspreker. Advies gevraagd

Bericht door k.p. »

Goedendag,

Een vriend en een vriendin van me zijn op zoek naar een desktop luidsprekersetje, maar ze weten niet welke en ik zo ook niet. Het budget wat ze hebben is 80,- E. Het setje moet er voor zorgen dat ze op een afstand van ongeveer 3m nog leuk een filmpje kunnen kijken dus moet er nog wel aardig wat geluid af kunnen komen, maar referentie niveau is zeker niet nodig. De footprint op het bureau mag niet te groot zijn. Zelf dacht ik dat je dan al snel op een 2.1 setje uit zou komen, maar het mag ook een 2.0 setje zijn. Heeft iemand hier ervaring met een logitech setje oid die binnen het budget past. Of zijn er bepaalde merken waar naar gekeken moet worden?

Een andere optie is het opzoeken van een tweedehands aktief subje die aangevuld wordt met een vifa breedbander of een peerless breedbander in een simpel kastje welke gevoed wordt door een t-ampje.

alvast bedankt
Miniwatt

Re: Kleine desktop luidspreker. Advies gevraagd

Bericht door Miniwatt »

Voor dat soort toepassing zou ik kijken naar een klein aktief monitorsysteempje, die zijn al voor wènag te koop bij de muziekwinkel. €80 moet wel lukken denk ik.

http://www.feedback.nl/recording-monito ... active-520 bij voorbeeld ;)
Vuurkat

Bericht door Vuurkat »

Als het echt klein moet is de Creative T20 misschien wat?

Edit: de nieuwe versie schijnt wat minder goed te klinken dan de oude, had ik ergens gelezen.
Laatst gewijzigd door Vuurkat op wo 15 dec 2010, 10:03, 2 keer totaal gewijzigd.
TTS

Bericht door TTS »

Zo kunnen ze ook nog 2 pizza's en een fles chianti aanrukken, om zo het film kijken te veraangenamen.
k.p.

Bericht door k.p. »

Bedankt voor de adviezen :). Wat zou een betere keuze zijn. De logitech t20 (eventueel de vernieuwde versie) of die desktop rocker? In de tweakers.net pricewatch zijn dit ongeveer de enigen die mij aanspreken. Ook staat er een leuk 2.1 setje van philips in, maar deze is net over het budget.
Plaats reactie