HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp (update)
Geplaatst: ma 08 nov 2010, 20:21
Hallo,
Ik heb me de afgelopen tijd bezig gehouden met het oefenen met fineren. Het resultaat dat daar uit voort gekomen is is een nieuwe behuizing voor de HT-PC en een nieuwe behuizing voor de SUB-amp. De breedte is overigens 43 cm dus ze passen zo tussen de toren
.
Hieronder een foto verslagje van het project.
Meer volgen nog.
To do:
-Sub behuizing verder af fineren.
-eventueel Filters van de voorluidsprekers ook in de Sub behuizing integreren(zijn nu losse kastjes).
Ik heb me de afgelopen tijd bezig gehouden met het oefenen met fineren. Het resultaat dat daar uit voort gekomen is is een nieuwe behuizing voor de HT-PC en een nieuwe behuizing voor de SUB-amp. De breedte is overigens 43 cm dus ze passen zo tussen de toren
Hieronder een foto verslagje van het project.
Meer volgen nog.
To do:
-Sub behuizing verder af fineren.
-eventueel Filters van de voorluidsprekers ook in de Sub behuizing integreren(zijn nu losse kastjes).