Pagina 1 van 1

HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp (update)

Geplaatst: ma 08 nov 2010, 20:21
door hrscharft
Hallo,

Ik heb me de afgelopen tijd bezig gehouden met het oefenen met fineren. Het resultaat dat daar uit voort gekomen is is een nieuwe behuizing voor de HT-PC en een nieuwe behuizing voor de SUB-amp. De breedte is overigens 43 cm dus ze passen zo tussen de toren :).

Hieronder een foto verslagje van het project.

Meer volgen nog.

To do:

-Sub behuizing verder af fineren.
-eventueel Filters van de voorluidsprekers ook in de Sub behuizing integreren(zijn nu losse kastjes).

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Geplaatst: ma 08 nov 2010, 22:07
door bertor
Leuk! Gewoon een ouwe PC kast gesloopt om het moederboard enzo vast te zetten?

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Geplaatst: ma 08 nov 2010, 22:59
door hrscharft
Ja, Het enige wat van de oude kast over gebleven is is het gedeelte waar de insteekkaarten en het IO deel van het moederbord in uit komen, de bracket van de harde schijven en de twee bevestigings railtjes waar het moederbord op vast zit.

Sub kast is een conrad plate Amp waarvan ik een aantal dingen heb los gesoldeerd en weer met draden heb verbonden op de print zodat dat mooi aan de voor en achterkant uit kwam.

Groet,

Harm.

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Geplaatst: di 09 nov 2010, 15:22
door Vuurkat
Netjes! :D

Krijgt die sub amp wel genoeg koeling zo?

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Geplaatst: di 09 nov 2010, 19:07
door hrscharft
Jawel,

Het koellichaam zit aan de onderkant en die is gewoon open.

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp (UPDATE)

Geplaatst: wo 17 nov 2010, 17:27
door hrscharft
Kastjes in de lak.