HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp (update)

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp (update)

Bericht door hrscharft »

Hallo,

Ik heb me de afgelopen tijd bezig gehouden met het oefenen met fineren. Het resultaat dat daar uit voort gekomen is is een nieuwe behuizing voor de HT-PC en een nieuwe behuizing voor de SUB-amp. De breedte is overigens 43 cm dus ze passen zo tussen de toren :).

Hieronder een foto verslagje van het project.

Meer volgen nog.

To do:

-Sub behuizing verder af fineren.
-eventueel Filters van de voorluidsprekers ook in de Sub behuizing integreren(zijn nu losse kastjes).
Bijlagen
DSC_0144.JPG
DSC_0146.JPG
DSC_0147.JPG
DSC_0148.JPG
Laatst gewijzigd door hrscharft op wo 17 nov 2010, 18:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bertor
Berichten: 1368
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Bericht door bertor »

Leuk! Gewoon een ouwe PC kast gesloopt om het moederboard enzo vast te zetten?
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Bericht door hrscharft »

Ja, Het enige wat van de oude kast over gebleven is is het gedeelte waar de insteekkaarten en het IO deel van het moederbord in uit komen, de bracket van de harde schijven en de twee bevestigings railtjes waar het moederbord op vast zit.

Sub kast is een conrad plate Amp waarvan ik een aantal dingen heb los gesoldeerd en weer met draden heb verbonden op de print zodat dat mooi aan de voor en achterkant uit kwam.

Groet,

Harm.
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Bericht door Vuurkat »

Netjes! :D

Krijgt die sub amp wel genoeg koeling zo?
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp

Bericht door hrscharft »

Jawel,

Het koellichaam zit aan de onderkant en die is gewoon open.
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: HT-PC en bijpassende behuizing voor SUB-Amp (UPDATE)

Bericht door hrscharft »

Kastjes in de lak.
Bijlagen
DSC_0155.JPG
DSC_0163.JPG
Gesloten