Beste iedereen,
Ik heb kort geleden boxen van pioneer gekregen, namelijk: ts-1675
link naar info over boxen: http://www.pioneer.co.uk/uk/products/TS ... print.html
daarbij wilde ik graag een cougar versterker verkopen in combinatie met deze boxen
link naar info over versterker: http://www.kb-audio.nl/versterkers/1-2- ... 100-2.html
Nou ben ik niet zo thuis in elektronica en vroeg ik me af of jullie deze combinatie zouden goedkeuren.
mvg,
ned2408
pioneer boxen in combinatie met cougar versterker??
Moderator: Beheerdersteam
Re: pioneer boxen in combinatie met cougar versterker??
Het zijn auto luidsprekers en een auto versterker? ga je ze in een auto bouwen of ben je er iets anders mee van plan?
Ik wil graag mijn ipod aan kunnen sluiten op de versterker die dan gekoppeld zit aan de boxen.
Dit wil ik dan verwerken in een bierkrat of een ander materiaal.
Dit wil ik dan verwerken in een bierkrat of een ander materiaal.
Van Cougar spul moet je niet te veel verwachten, maar dat had je vast zelf ook wel al door als je de prijs ziet?
Naar kwaliteit toe kijk je misschien beter uit naar een leuk tweedehandsje en laat je niet misleiden door vermogens: een leuk tweedehandse van 2x20W RMS van een fatsoenlijk merk zal hoogst waarschijnlijk meer en zuiverder vermogen leveren dan dat 2x200W ding.
Vooral ouder spul van Kenwood of oude Caliber Competition (de witte) versterkertjes gaat vaak voor 2 keer nop weg en is méér dan prima spul.
Isabelle
Naar kwaliteit toe kijk je misschien beter uit naar een leuk tweedehandsje en laat je niet misleiden door vermogens: een leuk tweedehandse van 2x20W RMS van een fatsoenlijk merk zal hoogst waarschijnlijk meer en zuiverder vermogen leveren dan dat 2x200W ding.
Vooral ouder spul van Kenwood of oude Caliber Competition (de witte) versterkertjes gaat vaak voor 2 keer nop weg en is méér dan prima spul.
Isabelle
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Je wilt in een kistradio maken op een accu? Als je het compact wilt houden (en dus een 7,2ah accu wilt gebruikten) en wilt dat het lang meegaat, gebruik dan zo'n TA2024 bordje. Dat gaat hard zat (waarschijnlijk evenhard als die Cougar, waarvan ik vermoed dat-ie eigenlijk ook maar 2x15w kan leveren. Dat is namelijk de max wat je uit 13V krijgt).