Ik ga binnenkort de Overnight Sensations bouwen, een kleine desktop speaker op basis van de HiVi B4N en Dayton ND20FA en nu was ik op zoek naar een degelijke niet te grote versterker.
Ik heb hier nog een oude goed werkende Pioneer Az360 (2*60w dacht ik ) versterker waar goed geluid uit komt maar is te groot voor op het buro.
Ik zie regelmatig op markplaats advertenties tegen voor de Dynavox MT-50 tegen die er wel degelijk uit ziet en niet te duur is met €65 voor 2*50w, 3 ingangen en treble/bass regelaar.
Is dit wat ? of zijn er betere opties voor dit bedrag met vergelijkbare opties.
Kleine desktop versterker.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Kleine desktop versterker.
Voor hetzelfde/minder geld zelf iets bouwen wordt lastig, maar het zou kunnen. Misschien kun je voor het gemak meedoen aan de actie van het meetversterkertje. Koop je die twee, stereo potmetertje er bij, kastje van conrad en klaar. Of dat minder gaat kosten dan die 65 euro. Ik betwijfel het. Zelfbouw is in de budget sferen (vrijwel) nooit de goedkoopste oplossing.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
50W vind ik nogal veel.
Zal wel bij 10% zijn, of bij elkaar opgeteld.
Wil je iets kleins en goedkoops, dan zou ik gaan voor een TA2024 bordje.
Zal wel bij 10% zijn, of bij elkaar opgeteld.
Wil je iets kleins en goedkoops, dan zou ik gaan voor een TA2024 bordje.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Goedkoper kan volgens mij alleen met die Lepai versterkertjes. Die zijn ook gebaseerd op de TA2024, maar dan met volumeregeling. Volgens mij zijn die versterkers nog goedkoper.
Het hoeft niet perse goedkoper te zijn, ik wil best wel wat meer uitgeven dan die €65 die de Dynavox MT-50 kost (tot €100) als ik er kwalitatief meer voor terug krijg.
Ik vroeg me gewoon af wat de kwaliteit van die versterker is, ik kan er niks over vinden maar wat je ervoor krijgt vond ik het wel een schappelijke prijs.
Misschien dat jullie nog andere opties hadden die het overwegen waard zijn.
En ik heb hier ook wel een TA2024 versterker liggen maar daar zit geen hoofdtelefoon uitgang op, en de ook maar 1 ingang terwijl die Dynavox 3 heeft...iets wat ik toch wel handig zou vinden.
Ik vroeg me gewoon af wat de kwaliteit van die versterker is, ik kan er niks over vinden maar wat je ervoor krijgt vond ik het wel een schappelijke prijs.
Misschien dat jullie nog andere opties hadden die het overwegen waard zijn.
En ik heb hier ook wel een TA2024 versterker liggen maar daar zit geen hoofdtelefoon uitgang op, en de ook maar 1 ingang terwijl die Dynavox 3 heeft...iets wat ik toch wel handig zou vinden.