Pagina 1 van 1

Van Medevoort

Geplaatst: do 08 sep 2005, 9:08
door Chris
Weet iemand welke laag-units gebruikt worden in de van Medevoort Elektrostaten?
De kasten zijn helmaal dicht en kunnen niet geopend worden. Ook de luidsprekers zijn op een vreemde manier in de kast gemonteerd, en ik kan ze er dus niet uithalen. De diameter(montage) = 200mm; de cone is vlak.

Geplaatst: do 08 sep 2005, 9:23
door ralf
kast zal toch open moeten kunnen ivm eventueel serviceaan units of vervangen ervan

Geplaatst: do 08 sep 2005, 12:47
door Henkjan
ik kan t aan m'n pa vragen of hij ze open wil zagen, maar ik geef je weinig kans..... Welke vM's heb je t over? van wat ik weet is t wel een compound systeem.

maaruh: vanwaar je vraag?

Geplaatst: do 08 sep 2005, 17:58
door Chris
@HJ
Type is die smalle electrostaat met de losse baskast eronder
Ik heb ze nu namelijk staan.
Ik ben zelf iets anders aan het bouwen en weet nog niet wat ik met deze ga doen; misschien de laag-luidsprekers voor iets anders gebruiken