het doel van dit forum...
Geplaatst: wo 05 mei 2010, 16:20
Het doel van dit subforum is, zoals de titel al aangeeft, om jezelf eens voor te stellen aan de andere forum leden.
Mocht je ook meteen een vraag hebben, maak daar dan svp een eigen topic voor aan in het subforum van het onderwerp.
Heb je al meteen wat om te laten zien, dan past dat uiteraard perfect in een voorstel topic, maar weet dan dat we hier erg van foto's houden
Mocht je ook meteen een vraag hebben, maak daar dan svp een eigen topic voor aan in het subforum van het onderwerp.
Heb je al meteen wat om te laten zien, dan past dat uiteraard perfect in een voorstel topic, maar weet dan dat we hier erg van foto's houden