het doel van dit forum...

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

het doel van dit forum...

Bericht door Henkjan »

Het doel van dit subforum is, zoals de titel al aangeeft, om jezelf eens voor te stellen aan de andere forum leden.

Mocht je ook meteen een vraag hebben, maak daar dan svp een eigen topic voor aan in het subforum van het onderwerp.

Heb je al meteen wat om te laten zien, dan past dat uiteraard perfect in een voorstel topic, maar weet dan dat we hier erg van foto's houden :wink:
Gesloten