TB W5-1611: iets kleins maar fijn
Geplaatst: do 22 apr 2010, 13:20
Ik luister nu naar deze TB W5-1611 in een conic, maar om werkredenen verlaat ik mijn ruime flat en ga wat krapper wonen ... en zal zeker niet alles mee kunnen verhuizen. Ook een kleinere set luidsprekers dringt zich op. Had gedacht aan een monitor, klein maar fijn, die op termijn dan aangevuld wordt met een subje. Hebben jullie leuke voorstellen? Ik luister vooral naar jazz en grote orkestwerken. Ik vond de Tangband W5's wel heel prettig klinken, vooral bij de kleinere ensembles kreeg ik een heel mooie ruimtelijkheid, dus dat zou ik wel graag behouden.