TB W5-1611: iets kleins maar fijn

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
pdjonghe
Berichten: 36
Lid geworden op: do 23 apr 2009, 10:28
Locatie: Gent, BE

TB W5-1611: iets kleins maar fijn

Bericht door pdjonghe »

Ik luister nu naar deze TB W5-1611 in een conic, maar om werkredenen verlaat ik mijn ruime flat en ga wat krapper wonen ... en zal zeker niet alles mee kunnen verhuizen. Ook een kleinere set luidsprekers dringt zich op. Had gedacht aan een monitor, klein maar fijn, die op termijn dan aangevuld wordt met een subje. Hebben jullie leuke voorstellen? Ik luister vooral naar jazz en grote orkestwerken. Ik vond de Tangband W5's wel heel prettig klinken, vooral bij de kleinere ensembles kreeg ik een heel mooie ruimtelijkheid, dus dat zou ik wel graag behouden.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 2208
Lid geworden op: zo 12 mar 2006, 19:21
Locatie: Alkmaar

Re: TB W5-1611: iets kleins maar fijn

Bericht door arjank »

Ik zou zeggen, bouw je speakers om naar kleine satelieten en voeg een sub toe.
Zie mijn home-theater project met de W5-1611, daar is echter de sub in de hoofdluidspreker gebouwd maar kan natuurlijk extern worden geplaats.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=8567
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: TB W5-1611: iets kleins maar fijn

Bericht door Arno »

Misschien is Sarah iets? Ik ken het verder niet, maar ik heb hier wel eens over zitten denken.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”