TB W5-1611: iets kleins maar fijn
Moderator: Beheerdersteam
TB W5-1611: iets kleins maar fijn
Ik luister nu naar deze TB W5-1611 in een conic, maar om werkredenen verlaat ik mijn ruime flat en ga wat krapper wonen ... en zal zeker niet alles mee kunnen verhuizen. Ook een kleinere set luidsprekers dringt zich op. Had gedacht aan een monitor, klein maar fijn, die op termijn dan aangevuld wordt met een subje. Hebben jullie leuke voorstellen? Ik luister vooral naar jazz en grote orkestwerken. Ik vond de Tangband W5's wel heel prettig klinken, vooral bij de kleinere ensembles kreeg ik een heel mooie ruimtelijkheid, dus dat zou ik wel graag behouden.
Re: TB W5-1611: iets kleins maar fijn
Ik zou zeggen, bouw je speakers om naar kleine satelieten en voeg een sub toe.
Zie mijn home-theater project met de W5-1611, daar is echter de sub in de hoofdluidspreker gebouwd maar kan natuurlijk extern worden geplaats.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=8567
Zie mijn home-theater project met de W5-1611, daar is echter de sub in de hoofdluidspreker gebouwd maar kan natuurlijk extern worden geplaats.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=8567
