Dit onderwerp heeft een tijdje stil gestaan (nieuw huis gekocht, druk druk etc.), maar nu begin ik mn laag versterker toch wel een beetje te missen.
Vandaag maar de Crown weer eens uit zn doos gehaald en de bodem eraf geschroefd (dat is de toegang tot de electronica). Helaas blijf ik t een lastige versterker vinden. Veel te vol met electronica.
Het relais zie ik wel (en dat blauw ding ernaast zal wel een thermistor zijn). Bij aanzetten met kap open hoor ik helemaal niets, geen klik, zo dood als een pier. Weet alleen niet hoe ik verder zou moeten. Is de PTC nog goed? Als ik zeker wist dat dit het defecte onderdeel was, kan ik wellicht beter een hele nieuwe (PWA) module bij Crown bestellen (volgens de service manual is dat ook de bedoeling, defecte module opsturen naar Crown, waarbij je een nieuwe of gerefurbishde terugkrijgt..). Het Crown service center in Hasselt was echter niet al te mee werkend (althans de telefoniste). Wellicht kan ik beter rechtstreeks met Crown USA contact opnemen als het om een module swap gaat. Misschien is er een echte electronica man in de omgeving van Den Haag die eens mee wil kijken om te zien wat de handigste aanpak is...
PS. De gelijkrichters kan ik al helemaal niet vinden.

In de buurt van de grote elcos zie ik wel een blokje (van circa 1 cm2) met opschrift 126191-1 100101 BMC 0532, maar dat lijkt me veel te klein voor een dergelijke amp...?