Pagina 1 van 1

Als ik een PB wil sturen dan..

Geplaatst: za 27 mar 2010, 19:50
door sietse
Tja, als ik aan iemand een pb wil sturen, en ik zoek die gene ff op in een topic waar deze persoon een post gedaan heeft, dan werkt het als quote, als ik het 'knopje" pb aan klick. Krijg ik de hele tekst van die post. Beetje raar of wor ik gewoon te oud....?

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Geplaatst: za 27 mar 2010, 20:10
door Pjotr
Of je te oud wordt is nog te vroeg om te zeggen denk ik Sietse :lol:

Ik vind het eigenlijk wel handig als je met een PB reageert op een posting. Is meteen duidelijk waar het over gaat. En wil je die tekst niet: Ctl + A en dan Delete of Backspace en even de titel aanpassen.

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Geplaatst: za 27 mar 2010, 20:52
door b_force
Je hebt niet helemaal goed opgelet :wink: :lol:
Is nadrukkelijk gezegd over het "nieuwe" forum.

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Geplaatst: za 27 mar 2010, 21:02
door Marp
En anders op iemands profielbutton klikken, en vanuit zijn profiel een PB sturen. PB's die niet vanuit een forumbericht worden verzonden starten gewoon als blanco bericht.

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Geplaatst: zo 28 mar 2010, 14:55
door sietse
Marp schreef:
En anders op iemands profielbutton klikken, en vanuit zijn profiel een PB sturen. PB's die niet vanuit een forumbericht worden verzonden starten gewoon als blanco bericht.
Prima oplossing, bedankt.