Als ik een PB wil sturen dan..
Moderator: Beheerdersteam
Als ik een PB wil sturen dan..
Tja, als ik aan iemand een pb wil sturen, en ik zoek die gene ff op in een topic waar deze persoon een post gedaan heeft, dan werkt het als quote, als ik het 'knopje" pb aan klick. Krijg ik de hele tekst van die post. Beetje raar of wor ik gewoon te oud....?
Re: Als ik een PB wil sturen dan..
Of je te oud wordt is nog te vroeg om te zeggen denk ik Sietse
Ik vind het eigenlijk wel handig als je met een PB reageert op een posting. Is meteen duidelijk waar het over gaat. En wil je die tekst niet: Ctl + A en dan Delete of Backspace en even de titel aanpassen.
Ik vind het eigenlijk wel handig als je met een PB reageert op een posting. Is meteen duidelijk waar het over gaat. En wil je die tekst niet: Ctl + A en dan Delete of Backspace en even de titel aanpassen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Als ik een PB wil sturen dan..
Je hebt niet helemaal goed opgelet
Is nadrukkelijk gezegd over het "nieuwe" forum.
Is nadrukkelijk gezegd over het "nieuwe" forum.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Als ik een PB wil sturen dan..
En anders op iemands profielbutton klikken, en vanuit zijn profiel een PB sturen. PB's die niet vanuit een forumbericht worden verzonden starten gewoon als blanco bericht.
Re: Als ik een PB wil sturen dan..
Prima oplossing, bedankt.Marp schreef:En anders op iemands profielbutton klikken, en vanuit zijn profiel een PB sturen. PB's die niet vanuit een forumbericht worden verzonden starten gewoon als blanco bericht.
