Als ik een PB wil sturen dan..

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Als ik een PB wil sturen dan..

Bericht door sietse »

Tja, als ik aan iemand een pb wil sturen, en ik zoek die gene ff op in een topic waar deze persoon een post gedaan heeft, dan werkt het als quote, als ik het 'knopje" pb aan klick. Krijg ik de hele tekst van die post. Beetje raar of wor ik gewoon te oud....?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Bericht door Pjotr »

Of je te oud wordt is nog te vroeg om te zeggen denk ik Sietse :lol:

Ik vind het eigenlijk wel handig als je met een PB reageert op een posting. Is meteen duidelijk waar het over gaat. En wil je die tekst niet: Ctl + A en dan Delete of Backspace en even de titel aanpassen.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Bericht door b_force »

Je hebt niet helemaal goed opgelet :wink: :lol:
Is nadrukkelijk gezegd over het "nieuwe" forum.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Bericht door Marp »

En anders op iemands profielbutton klikken, en vanuit zijn profiel een PB sturen. PB's die niet vanuit een forumbericht worden verzonden starten gewoon als blanco bericht.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Als ik een PB wil sturen dan..

Bericht door sietse »

Marp schreef:
En anders op iemands profielbutton klikken, en vanuit zijn profiel een PB sturen. PB's die niet vanuit een forumbericht worden verzonden starten gewoon als blanco bericht.
Prima oplossing, bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”