Pagina 1 van 1

Sigfried Linkwitz Interview

Geplaatst: do 04 feb 2010, 22:30
door GeertM2
Kwam op youtube (wat is dat toch een geweldig iets! :mrgreen:) dit interview met Sigfried Linkwitz tegen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NEI2fsB7f9c[/youtube]
Niks nieuws onder de zon, maar vond em wel leuk!

Re: Sigfried Linkwitz Interview

Geplaatst: do 04 feb 2010, 23:57
door b_force
Wat een gigantisch slecht interview. :roll: :wink:
Zeker ook omdat Linkwitz op een veel hoger niveau antwoord (met veel jargon) dan dat de vragen zijn.
Voor de rest leuk om zo te horen :)


http://www.youtube.com/watch?v=VC-sxvNzC8I

Re: Sigfried Linkwitz Interview

Geplaatst: vr 05 feb 2010, 10:15
door jeroen_d
Grappig, nogal een oud interview. Linkwitz denkt er tegenwoordig anders over, vooral nadat hij Pluto had ontwikkeld.