Kwam op youtube (wat is dat toch een geweldig iets! ) dit interview met Sigfried Linkwitz tegen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NEI2fsB7f9c[/youtube]
Niks nieuws onder de zon, maar vond em wel leuk!
Wat een gigantisch slecht interview.
Zeker ook omdat Linkwitz op een veel hoger niveau antwoord (met veel jargon) dan dat de vragen zijn.
Voor de rest leuk om zo te horen