Pagina 1 van 1
verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: zo 24 jan 2010, 15:29
door Henkjan
Zo, tijd om te stemmen...
voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook
viewtopic.php?f=2&t=10353
en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: ma 25 jan 2010, 8:59
door mischa72
Omdat ik niet kan kiezen tussen de Greenfrog en Cappuccino, maak ik nog geen keuze. Misschien als ik deze week de 2 ontwerpen wat meer heb kunnen bekijken. De JLH van Ray doet me ook wel veel, maar de Greenfrog en de Capuccino spannen op het gebied van perfectionisme in uitvoering wel de kroon.
Groeten,
Mischa
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: ma 25 jan 2010, 11:08
door JefoonDesign
Dit is wel leuk zeg... Maaruhh.. Ik zie het net iets te laat allemaal om
mijn eigen creatie even te spammen.

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: ma 25 jan 2010, 11:42
door rickvdvalk
Ik miste hem al. Vond die van Jefoondesign zeker een van de mooiste versterkers!
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: ma 25 jan 2010, 13:15
door mischa72
JefoonDesign schreef:Dit is wel leuk zeg... Maaruhh.. Ik zie het net iets te laat allemaal om
mijn eigen creatie even te spammen.

Ik heb je al extra aandacht gegeven in je topic. Zeer mooi,
Groeten,
Mischa
Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: ma 25 jan 2010, 18:26
door TubeHead
CVE's Greenfrog natuurlijk !
Ziet er super mooi uit ! En een partij perfectie en werk erin

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: ma 01 feb 2010, 19:30
door sietse
En ook hier is het weekje voorbij.
Gefeliciteerd CVE

Re: verkiezing ZBA versterker van het jaar 2009
Geplaatst: di 02 feb 2010, 21:49
door cve

Tjemig, dat is wel veel eer. Nu ben ik wel verplicht om in Breda met een "ruisvrij" exemplaar te verschijnen. Maar met behulp van jullie input gaat dat zeker lukken.
CO