Pagina 1 van 1
alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 15:53
door anonamemouse
na intens speurwerk naar een connectortje kwam ik deze ingenieuze oplossing tegen...
kan iemand bevestigen of dit inderdaad een lossless verbinding oplevert?
Re: alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 17:21
door Miniwatt
Ik zal het even vragen aan de legomannetjes in mijn set..
Re: alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 17:27
door audiomanics
Je hebt zo wel een heeeeeel klein contactvlak! kraken etc. zullen je deel zijn als je vertrouwt op deze Deense oplossing..
Kees
Re: alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 18:02
door ray5150
Leg 'ns uit Kees, wat is hier Deens aan?

Re: alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 18:54
door Pjotr
anonamemouse schreef:
kan iemand bevestigen of dit inderdaad een lossless verbinding oplevert?
Volgens mij heb je daar toch Lego vrouwtjes voor nodig.
Re: alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 19:01
door Miniwatt
ray5150 schreef:
Leg 'ns uit Kees, wat is hier Deens aan?

Hebben jouw kinderen nooit met Lego gespeeld, Ray?
LEGO is een Deense speelgoedfabrikant die bekend is geworden met gekleurde kunststofblokjes.
Re: alternatief
Geplaatst: ma 18 jan 2010, 19:05
door audiomanics
Precies!!
Kees
Re: alternatief
Geplaatst: di 19 jan 2010, 7:22
door SARK
audiomanics schreef:Je hebt zo wel een heeeeeel klein contactvlak! kraken etc. zullen je deel zijn als je vertrouwt op deze Deense oplossing..
Kees
Hoezo klein contactvlak ... snorremans heeft toch beide knuistjes flink om de contacten geklemd

Re: alternatief
Geplaatst: di 19 jan 2010, 10:05
door audiomanics
Ik weet dat ik je met een pak zout moet nemen... Maar zuiver wiskundig gezien is het raakvlak tussen twee bollen praktisch nul en de knuistjes van meneer zijn van Lego-plastic, wat niet bekend staat als een goede geleider.
('t begint alweer aardig op een NST (no-sense-topic) te lijken...)
Kees
Re: alternatief
Geplaatst: di 19 jan 2010, 10:07
door RobertD
Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
Re: alternatief
Geplaatst: di 19 jan 2010, 23:15
door anonamemouse
RobertD schreef:Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
vca technisch gezien zeker wel. en ook schoenen met stalen neuzen.
Re: alternatief
Geplaatst: di 19 jan 2010, 23:38
door GeertM2
Volgens mij moet er nog een mannetje bij om beide afschermingen met elkaar te verbinden..
Re: alternatief
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 8:03
door rho
anonamemouse schreef:RobertD schreef:Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
vca technisch gezien zeker wel. en ook schoenen met stalen neuzen.
En handschoenen?
Re: alternatief
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 13:02
door Henkjan
anonamemouse schreef:RobertD schreef:Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
vca technisch gezien zeker wel. en ook schoenen met stalen neuzen.
en een gelaatscherm wegens arc-flash
Re: alternatief
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 13:20
door audiomanics
En gehoorbescherming?? (voor luide passages in de muziek..)
En ik mis het ESD polsbandje ook al
Gevaarlijk bezig dat menneke...
Kees
Re: alternatief
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 16:48
door SARK
Ik denk dat je toch beter zo'n tin man kan gebruiken:
Die voldoet aan alle eisen

Re: alternatief
Geplaatst: wo 20 jan 2010, 19:42
door Vuurkat
Is dat een supergeleidend pak? Zonee dan is het niet veilig om zonder koeling te gebruiken.
Re: alternatief
Geplaatst: wo 03 feb 2010, 22:52
door TubeHead
*proest*

Hoe kom je erop ? Wel geinig idee
