Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.
Moderators: Barry2001 , Beheerdersteam
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » ma 18 jan 2010, 15:53
na intens speurwerk naar een connectortje kwam ik deze ingenieuze oplossing tegen...
kan iemand bevestigen of dit inderdaad een lossless verbinding oplevert?
Miniwatt
Berichten: 863 Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag
Bericht
door Miniwatt » ma 18 jan 2010, 17:21
Ik zal het even vragen aan de legomannetjes in mijn set..
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » ma 18 jan 2010, 17:27
Je hebt zo wel een heeeeeel klein contactvlak! kraken etc. zullen je deel zijn als je vertrouwt op deze Deense oplossing..
Kees
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 18 jan 2010, 18:02
Leg 'ns uit Kees, wat is hier Deens aan?
Pjotr
Berichten: 36743 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 18 jan 2010, 18:54
anonamemouse schreef:
kan iemand bevestigen of dit inderdaad een lossless verbinding oplevert?
Volgens mij heb je daar toch Lego vrouwtjes voor nodig.
Bijlagen
2198_88721e.jpg (35.23 KiB) 478 keer bekeken
Miniwatt
Berichten: 863 Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag
Bericht
door Miniwatt » ma 18 jan 2010, 19:01
ray5150 schreef:
Leg 'ns uit Kees, wat is hier Deens aan?
Hebben jouw kinderen nooit met Lego gespeeld, Ray?
LEGO is een Deense speelgoedfabrikant die bekend is geworden met gekleurde kunststofblokjes.
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » di 19 jan 2010, 7:22
audiomanics schreef: Je hebt zo wel een heeeeeel klein contactvlak! kraken etc. zullen je deel zijn als je vertrouwt op deze Deense oplossing..
Kees
Hoezo klein contactvlak ... snorremans heeft toch beide knuistjes flink om de contacten geklemd
Bijlagen
geleider.jpg (12.86 KiB) 446 keer bekeken
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » di 19 jan 2010, 10:05
Ik weet dat ik je met een pak zout moet nemen... Maar zuiver wiskundig gezien is het raakvlak tussen twee bollen praktisch nul en de knuistjes van meneer zijn van Lego-plastic, wat niet bekend staat als een goede geleider.
('t begint alweer aardig op een NST (no-sense-topic) te lijken...)
Kees
RobertD
Berichten: 4408 Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:
Bericht
door RobertD » di 19 jan 2010, 10:07
Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » di 19 jan 2010, 23:15
RobertD schreef: Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
vca technisch gezien zeker wel. en ook schoenen met stalen neuzen.
GeertM2
Berichten: 557 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 14:48
Locatie: Eindhoven
Contacteer:
Bericht
door GeertM2 » di 19 jan 2010, 23:38
Volgens mij moet er nog een mannetje bij om beide afschermingen met elkaar te verbinden..
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » wo 20 jan 2010, 8:03
anonamemouse schreef: RobertD schreef: Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
vca technisch gezien zeker wel. en ook schoenen met stalen neuzen.
En handschoenen?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 20 jan 2010, 13:02
anonamemouse schreef: RobertD schreef: Moet dat mannetje geen veiligheidshelmpje op?
vca technisch gezien zeker wel. en ook schoenen met stalen neuzen.
en een gelaatscherm wegens arc-flash
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » wo 20 jan 2010, 13:20
En gehoorbescherming?? (voor luide passages in de muziek..)
En ik mis het ESD polsbandje ook al
Gevaarlijk bezig dat menneke...
Kees
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » wo 20 jan 2010, 16:48
Ik denk dat je toch beter zo'n tin man kan gebruiken:
Die voldoet aan alle eisen
Laatst gewijzigd door
SARK op wo 20 jan 2010, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Vuurkat
Berichten: 2008 Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36
Bericht
door Vuurkat » wo 20 jan 2010, 19:42
Is dat een supergeleidend pak? Zonee dan is het niet veilig om zonder koeling te gebruiken.
TubeHead
Berichten: 1949 Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem
Bericht
door TubeHead » wo 03 feb 2010, 22:52
*proest*
Hoe kom je erop ? Wel geinig idee