Het komt neer op ripole laag en waarschijnlijk dipole mid-hoog.
De ripole speakers worden voorzien van visaton WHC30X woofers. Deze zijn 100W en hebben een Xmax van 9mm.
Als scheidingsfilter heb ik de CX2310 van behringer. Aktief 4de orde. Deze heb ik wel wat aangepakt om hem ruis en bromvrij te maken.
Aanpassingen:
Grotere condensatoren in voeding
100n op ingang en uitgang spanningsregelaars
Voedingslijnen op frontpanelprint voorzien van 220u elco's en 100n.
Betere koppelcondensatoren.
Dit was genoeg om hem lekker stil te maken.
Wel lastig omdat hij nogal moeilijk te demonteren was. Ook is de printkwaliteit niet best.
Versterker voor de fostex is mijn eigen 2x30W buizenversterker.
Versterker voor het laag wordt een Behringer A500 die ik voor een leuk prijsje kan kopen 2dehands. Deze wordt waarschijnlijk ook nog wel wat gemodificeerd
