Pagina 1 van 1

Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 11:12
door autotuning_sem
Ik ben van plan me Tannoy 635 Rosewoods in te ruilen op andere speakers.
Ik wil hierbij een omruil-actie doen of geld van hun kant erbij (dat liever).

Nou ben ik dus aan het denken wat ik het beste kan kopen.Ik zit te denken aan de volgende luidsprekers:
- Tannoy DC 200
- Tannoy Dorset of Mayfair
- B&W 603 S2
- Chario Syntar 200Tower

Wie heeft deze speakers gehoord (als refenrentie tegen elkaar of tegen mijn 635s) en kan me vertellen hoe het ongeveer klinkt. Waar ik van hou:
Hoog, mooi Hoog, maar bas moet ook niet ontbreken.

Ook kunnen jullie me andere ideeen geven.

mvg Sem

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 18:59
door amanda
autotuning_sem schreef:
Ook kunnen jullie me andere ideeen geven.

mvg Sem
Zelf bouwen :mrgreen:

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 19:11
door SARK
:lol:

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 19:11
door dre
op zich niet zo`n slecht idee! :mrgreen:

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 19:12
door autotuning_sem
lol, dat kan natuurlijk ook. Iemand een bestaands setje ofso wat ze weten?
of beter...

oltimer Tannoys in een BETERE kast bouwen

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 19:42
door wouter
Wel mooie Kenwood :wink:

Re: Nieuwe Luidsprekers, maar wat?

Geplaatst: wo 06 jan 2010, 19:56
door autotuning_sem
ghehe thnks, helaas begint ie licht te kraken in output selector en balance knop. Ben momenteel opzoek naar een denon PMA1500R